.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها در بابل مناسب نیست

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه‌های عمرانی باید برنامه مدونی وجود داشته باشد، گفت: زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها در بابل مناسب نیست.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس سید عیسی هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه پردیس دانشگاه نوشیروانی بابل اظهار داشت: شهرداری بابل در چند سال گذشته طرح‌های بزرگی ارائه داده است ولی همه ظرفیت‌های بابل این نیست زیرا ظرفیت زیادی در این شهر نهفته است.

هاشمی انجام پروژه‌های بزرگ در بابل را نشان از تقویت تفکر شهرستانی شورا برشمرد و افزود: اقدامات بزرگ باید برای همه مردم شهرستان و شهرهای مجاور باشد تا بتوانند از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای اجرای پروژه پردیس نوشیروانی باید برنامه مدون داشت و نخستین موضوع در این باره شروع این پروژه از همین امروز بوده چراکه برای فاز نخست این پروژه 2 میلیارد تومان هزینه برآورد شده ولی انجام آن را به تیر ماه موکول کردند که این کار مورد قبول ما نیست و باید شهرداری و شورا دقت کنند، تا عملیات اجرایی این پروژه از فردا آغاز شود.

هاشمی بیان کرد: اگر چه احداث چنین پروژه‌های به هزینه زیادی نیاز دارد ولی برای کاربری این پروژه‌ها صدها برابر هزینه شده چراکه بازدهی خروجی آن چند برابر بوده و با روحیه، آرامش، تندرستی و آگاهی مردم متناسب است.

وی با اشاره به اینکه گام‌های بزرگی در را ه توسعه کشور بعد از پیروی انقلاب برداشته شده است، تصریح کرد: جهش بزرگی انجام شده است اما باید نیروهای خود را در یک سمت و یک هدف هدایت کنیم تا به یک توسعه پایدار دست یابیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 19 بهمن 1390
خاا باشه واسه شهر خودت گامهای بزرگ بگیر........ من پیشنهاد میکنم با این اعتماد به نفسی که بابلی ها دارن یه کشور به نام بابل ایجاد کنن و خودشون مستقل بشن
داوودی 20 بهمن 1390
همینطور هم هست دیگه . .
مگر نشنیدید که بابلی ها در صدد هستند تا استان بابل را تشکیل دهند .
استانی متشکل از بابل ، بابلسر ، بندپی ، امیرکلا ، بهنمیر و فریدونکنار
برای همین خاطر هم هست که دارند بندپی را شهرستان میکنند تا راه برای استان شدنشان هموار شود
سید بندپی ای 20 بهمن 1390
بندپی رو بابلی ها شهرستان نمی کنند خود بندپی ای ها دارند این کارو می کنند، بابلی ها تمام تلاششون رو می کنن تا بندپی مستقل نباشه تا از امکاناتش استفاده کنند اگه بندپی از بابل جدا بشه 70 تا 80 درصد صنایع بابل ازش جدا می شه همینطور یک سوم جمعیت بابل ، بزودی هم این اتفاق می افته ما در همین جا از استاندار محترم مهندس طاهایی و نماینده ولایی و شجاعمان دکتر کریمی و سایر دست اندرکاران امر می خواهیم هر چه زودتر شهرستان شدن بندپی را (بویژه هنگام سفر استانی دولت) اعلام نمایند، همینطور اعلام میداریم بندپی تا ابد جز مازندران خواهد ماند و این شایعات مسخره مثل استان بابل!!! هیچ ارزشی نداشته و ندارد.
مهدی 20 بهمن 1390
بعنوان یک بندپی ای عرض میکنم بابل که عمری ء شهرستانه حال روزش چیه که بندپی بخواد بشه. شهرستان شدن به داشتن و دانستن اداب شهروندی هم هست .نه فقط شاخص جمعیت..کریمی خودش بودنش به مویی بنده.کسی تو تهران تحویلش نمیگیره و با تملق میخواد برای خودش جایی باز کنه .
کمی عاقل باشید .متاسفم بگویم بابل و امل وساری واقعا محرومند .از هر لحاظ
مازندران روستایی بزرگ است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.